Livet på en pinne.

Renovering.

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
 
Nu har jag satt Chrille i arbete.. Ni vet han som gjorde "designen" på bloggen som är nu.. Hoppas jag förklarat ordentligt. För jag vet knappt själv vad jag menar.. :)
 
Sitter och gör en "TO DO"-lista över dagen och fram till söndag då dopet är..
Mycket som ska fixas! Eller.. egentligen inte. Men himla bra att stapla upp det så det bara är att bocka av!
Tårtan är beställd iaf!
 
Vädret är på topp idag med! Så jag och Tuva ska ta oss en skön promenad till stan om en stund.. Köpa lite garn. Jag blev så inspirerad och sugen på att börja virka. Det var liksom inte bara en som skrev det i sin blogg utan TVÅ. Så nu inspirerade dom en tredje.. Jag ska börja med en färg.. Ljusgul. Det gillar jag.
 
Och GRATTIS Madde och Viktor, till en liten flicka som fick äntra världen igår! Och jag kan bara gissa vilken stolt storasyster som väntar hemma!  :)
 
Ha en fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: