Livet på en pinne.

Tänk om...

Kategori: Allmänt

Man kunde få vara på bra humör en hel dag!
Alltid är det nåt som händer eller gör att jag blir ledsen eller bara irriterad. Inte hela tiden kanske, men ofta!
Jag skulle behöva gå en sån där positivitetskurs igen! Och några fler.

Ge mig lite humor! Nånting som får mig att kikna av skratt! Eller bara en person som säger nåt snällt.

Tuva är jag aldrig irriterad på! Ibland känns det som att det är hon och jag mot världen.
Jaa.. Så är det nog!
Mitt älskade lilla gryn!

Kommentarer

  • Jossan säger:

    Jag förstår precis din känsla! Så irriterande ibland.
    Jag kunde inte skrivit det bättre själv. Just så tänker jag ibland också. Jag och Efe mot världen! Tänk att man kan knyta sig an en annan människa på det sättet som man gör med sina barn. Så jäkla häftigt egentligen. Skulle göra allt för min Efe plutt!

    Svar: Ja men eller hur!? :) den lilla tjejen är det bästa som kunde hända! Och idag har hon pratat om Efe! :)
    Anna

    2012-06-14 | 22:31:00
    Bloggadress: http://levaitvavarldar.blogg.se
  • Lindah säger:

    fina anna, på lötdag kommer jag hem och då hoppas jag att vi kan träffas mycket under tiden som jag e hemma! ringer dej imorgon! stor kraam!

    Svar: Jaaa! Det gillar vi skarpt!
    Anna

    2012-06-14 | 23:28:16

Kommentera inlägget här: