Livet på en pinne.

Barnmorskan

Kategori: Allmänt

Va precis hos barnmorskan. Allt som såg bra ut som vanligt! Huvudet ligger långt ner. Så nu håller jag alla tummar och tår att jag ska få en jäkla smärta så den vill komma ut idag. Visst är det mysigt med magen och sådär men jag tror det blir roligare för alla parter om den är på utsidan istället. Bebisen alltså. Magen kan försvinna sen. :)

Hur som haver så satt jag och läste en tidning i väntan på K-Å.. "vi föräldrar" och hittade den här frågan.. Vet inte om ni ser vad Elsie har svarat.. Barn nummer två.. Men det tyckte ja va himla skoj iaf!

Kan se framför mig en liten glad tjej på en rosa cykel med en flagga bak och cykelkorg med blommor fram, vrålandes på blott en dag! Haha!

Dags att vila.. Ha en fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: