Livet på en pinne.

Belly

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Drömde ja fick ett barn inatt. Eller, jag såg det aldrig.. Alla andra gjorde det, och det fick mig att tro att jag va inne i nån slags depression av nåt slag...men magen var kvar, det rörde sig fortfarande i magen..förlossningen hade tydligen bara tagit en timma från att jag va hemma till bb och hemma igen.., men ja hade varken haft ont eller känt nån smärta. Konstigt!

Men ja letade imorses och jag hittade ingen gullig liten bebis nånstans hemma, och per hade inte heller sett nån när han ringde från jobbet. :) den kommer när den kommer. Antar jag.

Drömde dock att jag såg en födelseannons i tidningen. En pojk som föddes 7.30 den 30/4. Läskigt om det är sant. Men ändå så skulle de sitta fint. :)

Vad händer idag? Ingenting hittills. Ja ska äta frukost. Läsa Ulricehamns tidning. Kika tv. Typ.

Belly Binder, jessica, den kostar 399:- rätt överkomligt med tanke på att en "äkta" belly bandit (tror de va en sån på bilden) kostar från 699:- och uppåt beroende på hur flashig den ska va. :)

Ha en fin dag! Kram

Kommentarer

  • linda säger:

    Är du säker på att det skulle sitta fint med bebis 30 april? ;)

    2012-03-29 | 15:21:29

Kommentera inlägget här: