Livet på en pinne.

Bingo!

Kategori: Allmänt

Vecka 40. Är jag i nu. Enligt första datumet så ska bebis komma imorrn och enligt nya så är den välkommen på måndag..

vi får se.. jag tror att jag har börjat få känningar.. men det kan ju säkert likaväl dröja flera veckor!
Mamma sa att det skulle bli fint väder till helgen så kom gärna imorrn så kan vi ta en fin familjepromenad till helgen!:)

Vad har hänt de senaste dagarna? Barnrummet är färdigt. I stort sett. Det blir så fint! Gardinen är uppe.. ska ta kort senare..

Emelie och Sjögren va här på kvällsmat igår. Och dom är så fina! Emelie hade köpt med sig två par mintgröna prickskålar till min samling. Bara sådär!

Nåt annat? Ska på kontroll idag.. se om jag växt nåt mer, annars skulle vi tydligen kika på viktuppskattning.. men det är nog lugnt!

Ikväll ska jag på bingo i Timmele med svärmor och svärmormor... här ska det vinnas pengar! :)

Ha en fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: