Livet på en pinne.

Charmkurs!

Kategori: Allmänt

Sitter och äter ostmacka med gurka och kräm och mjölk.. Smaskens!
Precis pratat med storasyster i telefon. Hon i Kalmar. Sällan man pratar med varann.. Känns som man aldrig hinner.
Men då har man mer att prata om när man väl rings eller faktiskt träffas. :)

Vad har jag gjort idag? Jag gjorde iordning inne på toan.. slängde in lite blöjor och diverse bös i lite skåp och grejjade..
Hade Jossan och lille Efe på besök, var hos syster och fikade och träffade barnen lite.. och umgicks med söta mamma. :)
Vi förbereder för att sy lite grejjer till bebisen.. Jag kan inte göra saker själv för jag får liksom aldrig tummen ur.
Och min mamma är bra! Hon kan nästan allt!

Fick mig även en promenad idag. Inte så lång men det räcker vill jag lova!

Imorrn ska jag på "charmkurs" på jobbet.. det behöver hon säkert kan ni tycka! :) Har hört att den ska vara väldigt givande och rolig så den ser jag fram emot! :)

Ha en fortsatt fin kväll mina vänner!

Kram.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: