Livet på en pinne.

Ellos

Kategori: Allmänt

Är bra! Beställde skor i måndags och jag tror dom är hos mig imorrn! Dom är snabba! Ett par vita adidas, hoppas bara de är fina! :)

Beställde även en belly binder från Nelly. Ska tydligen vara bra efter förlossning, bäst om man gjort kejsarsnitt men även vanlig förlossning. Bra för rygg och mage. Och vem vet, jag kanske får världens bästa hållning och kanske rentav en något plattare mage.. För det har jag aldrig haft och någon gång skulle det sitta fint och kunna ha en tröja utan att behöva dra in magen. :)

Den som lever får se. Dags för vila. Gjorde aldrig det innan. Jag bara ljuger för er. :)

Inte riktigt den som är på bilden. Nästan.

Kommentarer

  • Jessica H säger:

    VAd kostade den där belly-grejen? Orkar inte gå in och kolla själv! ;) hehe

    2012-03-28 | 21:43:14

Kommentera inlägget här: