Livet på en pinne.

Four days left...

Kategori: Allmänt

Kom nu!

Kommentarer

  • Ellie säger:

    Hej fina Anna E. Staaf!



    Hur kul som helst att du gör så många inlägg som jag kan läsa nu när jag sitter här och panikskriver uppsats som ska in innan kl 00.00 i natt! Hur är det med dig?



    Kan inte bebisen ta och komma ut nu? Jag är så nyfiken! Men en sak är jag säker på, innan den börjar snacka, och krypa och gå och allt sådant där, så tror jag att att den kommer kunna sparka boll. För det drömde jag minsann i natt!



    Kram!

    2012-03-22 | 16:55:02
    Bloggadress: http://poulain.se/
  • Anna E. Staaf säger:

    Heeej Ellie E!



    Det är bra med mig! Nästan för bra! Lite ont har jag men inte tillräckligt för att det ska tryckas ut en bebis ur den här kroppen! :)

    Hur är det med dig? Går pluggeriet bra?



    Sparka boll? Intressant! Undrar vad den ärver från far sin om den ärver bollsinnet från mor.. hahah!



    Kram fina du! (Din blogg är rolig!)

    2012-03-22 | 19:44:07
  • Ellie säger:

    2012-03-22 | 21:24:14
  • Ellie säger:

    Med mig är det fint! Är precis klar med uppsatsen!



    Ha det himla fint nu vännen, jag tänker på dig en massa!

    2012-03-22 | 21:25:51

Kommentera inlägget här: