Livet på en pinne.

Ica Maxi Borås.

Kategori: Allmänt

Farväl för ett litet tag framöver! Jobbade sista dagen igår. Kändes konstigt och väldigt sorgligt.
Men jag är ju snart tillbaks igen..och om inte annat så kommer jag och bebis att storhandla blöjor i massor! :) 

Nu ska jag bara koncentrera mig på att vila, ta det lugnt innan bebis kommer för att sen få mysa i massor med världens sötaste!
Längtar!

Imorrn åker Jossan och Efe tillbaks till Turkiet. Så jäkla tråkigt, men jag förstår ju att hon längtar hem nu!
Och jag kommer sakna de varenda dag! :)
Men det får nog bli en semesterresa dit nästa år så våra bebisar kan träffas och busa!

GRATTIS LINA PÅ FÖDELSEDAGEN!
Min storasyster har den äran idag att fylla år! Så idag blir det kalas!

Rummet är färdigtmålat med den härliga färgen! Nu är det bara lister och finmåleriet kvar! Göttans!

Dags och dra ner till stan och köpa en liten hemlig gåva, inte till syster utan till en annan...

Ha en fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: