Livet på en pinne.

Ica Maxi Borås

Kategori: Allmänt

Har nog en av världens trevligaste och mest positiva personal numera! Har vi haft hela tiden men nu är det ett faktum! :) varit på en väldigt givande kurs idag, en "charmkurs". Och jösses vad kul den va! Två kvinnor som höll i detta.. Föreläste om positivitet, hur man ger ut signaler och rätt signaler... Hur man kan tolka olika personer och även hur man använder rätt tonläge m.m. SUPERBRA! Mera sånt till folket!

Vad har mer hänt idag? Kom precis hem efter att ha ätit på restaurang med några fina arbetskamrater som ja inte komma träffa på ett tag.. Sorgligt. På torsdag är sista dagen på ett bra tag och nu börjar det kännas konstigt.
Men jag har ju något stort som väntar.. :)

Kom iaf hem nu och blev inte bemött på det sättet jag ville... Ingen puss, knappt ett hej... Nej ä, för ni förstår.. Arsenal spelar. Leder med 3-0... Vilket man kan tro är toppenbra eftersom det är det laget vi hejar på i detta huset.. (läs mannen) men NEJ... Det är inte alls bra! För förra matchen förlorades tydligen.. Och då spelar det tydligen ingen roll att de vinner denna matchen. Knäppt!

Men jag tänker inte låta någon annans dåliga humör förstöra min fantastiskt positiva dag! Ikke! Jag är glad för att jag vaknad på rätt sida!

Och ja undrar hur det blir imorrn, för vi har bokstavligt talat bytt sida på sängen. Spännande.

Imorrn är det iaf dags för kontroll för bebis igen... Tjohoo! Och sen ska jag träffa Emelie på kvällen! Wei!

Sov gott alla fina människor! Och nåt som ja fick med mig från kursen.. "ditt enda problem är du själv" och sen kom ja inte på mer. Och ja tror inte ens det va så det va. Men ni fattar vad ja menar!

Natti natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: