Livet på en pinne.

Jösses!

Kategori: Allmänt

Det hade varit bättre om bebis hade kommit innan dagen den ska komma.
Ja tror den kommer om två veckor!

Folk är mer nervösa än jag själv! Jag får inte ens sova tills ja ska vakna!

Sa till per igår, idag ställer jag ingen klocka! (vilket jag ALLTID gör), vad händer? Jo, hemtelefonen som ligger en mil bort ringer kvart i tio!! Svarar ej. Kikar på mobilen, tre missade av per. Han tyckte ja hade sovit länge . Sen två sms från mina syskon som undrar om ja fått känningar eller rent av fött?!
Jag lovar att ja hör av mig till familjen om ja åker in. Men kan ja inte för en gångs skull få sova ut lite?

Jag hade kanske varit likadan om inte värre om det gällde dom. :)

Men nu är jag vaken! Så då är det dags att starta dagen med frukost, och sedan en promenad. Och hoppas att vädret blir lika bra som i helgen, för då ska jag sitta ute på altanen och götta mig!

Ha en fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: