Livet på en pinne.

Thorleifs

Kategori: Allmänt

Jag tycker inte om dom.. Jag tycker han är lite obehaglig. Thorleif om inte annat. Han sjunger konstigt. Han har säkert sjungit bra en gång i tiden, men nu tycker jag det låter surt! Läskigt surt. Tur han ska lägga av.
Förlåt ni som kanske avgudar honom.
Och föressten, anledningen till att jag tog upp detta är för att han är nyhetsmorgons gäst denna morgonen. :)
Så det är inget jag lyssnar på självmant.

Ska gå in på Ellos hemsida nu.. Jag gillar den. Är sugen på nya skor. Och så var det 50 % rabatt på dyraste varan med.. det är ju bra!
Jag vill ha ett par snygga roliga walkingsskor till alla mina barnvagnspromenader, och ett par gummistövlar.. också det till promenaderna.. När man blir mamma måste man gå efter mottot : "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!" har jag hört! Så inget konstigt väder kan hindra mig från att vara ute och gå!

Vi får väl se hur det går med det! :)

Idag är det tråkigt väder ute. Men lite luft får jag nog ändå ta.. med mina korta steg och stela höfter.
Och träffa fina Lindah en sväng! Tjohoo!
Och sen skulle jag faktiskt vilja titta på film idag. I massor! Hinner nog inte allt..

Och så skulle jag vilja åka ut till storebror en sväng och titta på hans hus. Om det hänt nåt sen sist. Vi får se...

Ha en fin dag!

Kommentarer

  • Marie L säger:

    Vad fint lapptäcket blev! Förstår att du är nöjd! Ha en bra dag! kramar

    2012-03-17 | 12:38:31

Kommentera inlägget här: