Livet på en pinne.

Bröllop!

Kategori: Allmänt

Ja.. nu börjar det närma sig med bröllop.. och ingen klänning har man än..
Men har Per tur.. vilket innebär att han slipper åka med mig till Jönköping och strosa i affärer för att hitta den perfekta klänningen.. så har jag klicka hem en eller flera!

Tycker det är så himla svårt med kläder till bröllop.. (bara varit på 2 i mitt liv)
Det ska ju givetvis vara fina klänningar.. liiite finare än vanligt.. men jag då, som nästan aldrig har klänning.. tycker ju att det är fint hur de än ser ut.. så frågan är.. hur "uppklädd" eller "nerklädd" kommer jag vara?!

I mina ögon kommer jag vara sådär "läskigt uppklädd" så att jag nästan känner mig lite för "nerklädd".. konstigt det där.. men så är ju jag som jag är.

Jag hoppas iaf att klänningarna jag klickat hem är fina! Någon av alla 5 borde väl passa till nåt? Alla klänningarna är iaf amningsvänliga.. bara till att slänga fram patten. (på toan.)

ja ja.. nu ska vi gå och lägga oss.. Tuvisen ligger gott och sover..
Helt slut efter två dagar med massa folk.. :)
Idag va vi föressten på kalas hos min käre bror. Trevligt!

Och grattis Jossan igen! :)

Godnatt!

Kommentarer

  • Jessica H säger:

    Jag ska på två bröllop, ett i början av juli och ett i slutet på augusti, typ höggravid. I de bästa av världar hade jag velat ha samma klänning på båda men det lär väl inte funka, och än vågar jag inte köpa någon till det första bröllopet för vet ju inte hur mycket/lite magen kommer växa de kommande sju veckorna. Svårt!! Hoppas nån av de du köpt passar!

    2012-05-18 | 14:26:16

Kommentera inlägget här: