Livet på en pinne.

Efterkontroll

Kategori: Allmänt

Allt såg fint ut! Knipa kunde jag med.
Märklig känsla att ligga där i gynstolen måste jag säga.. Och höra hur fint det ser ut.
Spelar nog ingen roll att jag hade en manlig barnmorska.. Känns lika märkligt med en kvinnlig.

Gick igenom förlossningsberättelsen...sjukt vad lite man kommer ihåg.. Från själva tiden på förlossningen.. Vi pratade imorses jag och Per om hur nervöst allt va innan och när vi åkte in. Hur ont jag hade. Och Per som inte kunde göra nåt.
Men jag fick ändå som jag ville med min förlossning om man bortser från smärtan..
Jag ville ha en SNABB och SMÄRTFRI förlossning. Helst inga bedövningar alls.
Snabbt gick de.. Ont gjorde de, och inga bedövningar hanns ta! Toppen! :)

Och nu är hon här! Våran lilla donna! Våran fina skatt.

I eftermiddag ska vi på läkarbesök med skruttan. Spännande. Hon har säkert växt flera meter och väger säkert flera ton. Typ.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: