Livet på en pinne.

Godmorgon!

Kategori: Allmänt

Idag mina damer och herrar.. Ska Tuva få träffa det jag håller kär.. Ica Maxi! :)

Visst finns det bättre saker, men jag älskar mitt jobb. :)
Och förhoppningsvis är det nån rolig där som vi kan skoja med !

Annars är nog bannemej hela veckan uppbokad nu.. En liten sak varje dag. Kul. På fredag kommer Jossan hit! Som jag längtat efter henne! Egentligen vill vi komma till henne för de har så fint och mysigt hus på landet kring Kinna.. :)

En annan gång.. Även planerat lite saker för sommaren.. Det blir iaf en eller flera trippar till Lindah i Båstad! Inte helt fel ställe att bo på..Gotland, Halmstad och Stockholm hoppas ja hinna med!

Tuva har ett fullständigt namn numera.. Tuva Lisa Linnea..
Plus dubbelt efternamn.
Ska nog ringa Guinnes Rekordbok.
Känns som hon har världens längsta namn.

Kommentarer

  • evelina säger:

    Nu får jag också skryta ;) Jag heter Linnea i mellannamn jag med! :D Fy sjutton vad jag saknar dig! Tuva är sötare än socker :D

    2012-05-09 | 13:41:48
    Bloggadress: http://evlinn.blogg.se/
  • evelina säger:

    Levinstaaf? ;)

    2012-05-09 | 22:03:13
    Bloggadress: http://evlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: