Livet på en pinne.

Hej!

Kategori: Allmänt

Här sitter vi igen! :)

Hon krånglar. Vet inte riktigt vad hon vill. Fram och tillbaka. Hit och dit! Hungrig eller inte? En mamma som lyser med telefonen i ögonen ibland för att se så hon sväljer maten. För ibland busar hon och låter allt rinna förbi.

Är det något bra på tv i veckan? Jag tror jag ska köpa mig en tv-tidning. En papperstidning. Kan ja sitta och bläddra i när jag ammar!

Ja nu känner ja att ja bara pladdrar på i brist på annat. Ryggen gör fortfarande ont. Det märkte ja bara på när jag skulle lyfta upp tuva för att byta blöja.
Det bådar ju gott! Eller inte.

Hej hej!

Kommentarer

  • Jossan säger:

    När Efe var typ 4 veckor började jag få ont i ryggen. Sen blev det värre för ca två veckor sedan och nu är det nästan borta helt. Nu vet jag ju att dubhar problem med ryggen men hoppas att att det blir samma för dig, att det försvinner någorlunda. Känns som att ryggen var tvungen att vänja dig vid att bära runt på en bebis :)

    2012-05-14 | 05:18:11

Kommentera inlägget här: