Livet på en pinne.

Jag ljög!

Kategori: Allmänt

Jag gick aldrig och la mig!

Ligger i sängen och funderar över livet.
Hur folk väljer i livet.
Hur Per kunde välja mig? Av alla människor, så väljer han mig?! Konstigt!
Hur folk resonerar och förändras. Får en helt annan personlighet.. Ibland till det sämre, ibland till det bättre.
Och då menar jag självklart inte Per! :)
Han är som han alltid varit för mig.. Speciell. Haha! :)

Hur som haver... Så har jag en av de bästa mammorna i världen! På riktigt! Hon skulle absolut förtjänat att få vara med i älskade Martin Stenmarcks program "kvällen är din".. Bara för att hon ställer upp jämt och ständigt och tar hand om sina barn och barnbarn.
Vad vore vi utan dina andetag? :)

Sicken tjusig text jag fick till va? Haha! Men ja menar varenda litet ord!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: