Livet på en pinne.

Kärt besök!

Kategori: Allmänt

Inom en snar framtid kommer ett kärt besök till stan. Jossan och Efe. Som jag längtar efter dom!

Jossan var den första (efter Per såklart) att få reda på att jag va gravid. Samma dag. För samtidigt som jag trodde att jag va gravid berättade hon att hon va gravid! Detta var ju inget officiellt vid tillfället så det va mycket hysch pysch.

Hon va hemma i Sverige i några månader för att sedan också föda i Sverige den 3 februari.
Så vi har verkligen följt varandras graviditeter. Hon hann åka tillbaka till Turkiet innan Tuva föddes så jag har fått gosa med Efe iaf.

I samband med att hon åkte hem igen så kändes det precis som att jag blev ensamstående.. Jättekonstig känsla! :)

Självklart har jag Per. :) han är bra han! Men ja saknar Jossan! Och Tuva längtar efter att få träffa sin kompis!



( jag lånade en bild Jossan, för den är fin!)

Kommentarer

  • Jossan säger:

    Men Anna! Jag blev helt rörd, sitter här med tårar i ögonen :) du är en väldigt speciell person för mig! Snart möts vi igen och vi får möta Tuvisen för första gången, vi längtar så!! :)

    2012-05-04 | 18:15:08

Kommentera inlägget här: