Livet på en pinne.

Kokvinnan

Kategori: Allmänt

Såg ni de i julas? En dokumentär om en kvinna som va helt dubbelvikt.
Precis så ser jag ut!

Nu skojar jag med er. Men jag känner mig sån. Och helt rakt går jag inte. Slappnar ja av i ryggen gör de ont. Sträcker ja på mig gör de ont. Går jag gör de ont. Ja.. Allt jag gör gör ont. På ett eller annat vis.

Hoppas de blir bättre imorrn. Jag tycker inte om att inte kunna göra nåt. Och så har vi ju Tuvisen som inte kan sitta rätt upp och ner. Hur kul hade de varit?!
Nej, henne måste ja gosa med massor!

Har jag ont imorrn med så hittar ni oss i soffan! Då tänker ja flytta med blöjor och diverse skötbordsprylar och pyssel dit med! Sådeså!

Natti Natti!

Kommentarer

  • Chrille säger:

    Men fyfan vad tråkigt! hoppas verkligen det går över snart då! Du får göra som jag o slänga på dig ett midjebälte för att stärka ryggen när du gör tunga lyft ;) Krya på dig Staaf!

    2012-05-15 | 09:21:45

Kommentera inlägget här: