Livet på en pinne.

Varför blogga?

Kategori: Allmänt

Kan man fråga sig!
Första anledningen (låter stört) men det är för att jag själv ska kunna komma ihåg.. För minnet är inte vad det har varit. Och detta långt innan jag blev gravid.

Andra anledningen...jag gillar att skriva! Få skriva av mig lite. Egentligen skulle jag kanske haft en dagbok istället.. För jag har massa inom mig som jag skulle vilja få ur mig men som kanske inte alltid går.. Men skulle jag haft en dagbok hade jag fått kramp i fingrarna.. För när jag väl skriver så håller jag stenhårt i pennan.. Och det går ju inte.

Tredje anledningen.. För att jag gillar att läsa alla andras bloggar.. För jag är SJUKT nyfiken.. (på ett bra sätt:) ) och jag gissar att andra är nyfikna med. Kanske inte på mig som person. Men ändå.

Fjärde ... För att "turkjossan" (förlåt för smeknamnet) ska kunna följa mitt liv så jag kan läsa om hennes liv i Turkiet med gott samvete.. Och om lilla Efe!

Femte... Inbillar mig att jag skriver kul! För ska jag vara ärlig.. Så tycker jag att jag själv är en fantastiskt rolig tjej! Ibland. Skrattar ingen annan åt mina skämt så gör iaf jag själv det!
Ibland undrar nog Per var han hittade mig! :)

Men kul att ni läser bloggen vänner! Hej svejs!

Kommentarer

  • Mallan säger:

    Bra Anna! Fortsätt att blogga:) Jag gillar din sida och kul att följa ditt och nu Tuvas liv fast vi bara bor några vägar och hus ifrån varandra..

    2012-05-09 | 23:17:17
  • Jossan säger:

    Slutar du blogga blir jag tjurig ;).. Det är ju en av dagens höjdpunkter att få kolla in på din blogg och se om du skrivit ett nytt inlägg. Kram på dig!

    2012-05-10 | 15:30:56

Kommentera inlägget här: