Livet på en pinne.

Växer så de knakar!

Kategori: Allmänt

Då har vi varit på kontroll.. Hon växer på bra!
4960 gram och 58 cm lång.
Mina orosmoln var inget att oroa sig för heller. Skönt!

Jag kollade även upp så ja fick ta nåt smärtstillande för ryggen.. Ipren eller voltaren skulle inte vara några problem..

Ja kan inte direkt visa mig ute känns de som.. För mellan varven så ser de ut som ja skitit på mig.. :)

Men en liten promenad ska jag nog ta mig idag ändå.. En raksträcka enbart. Inga backar! Så.. Fram och tillbaka på tre rosor.. Kan räkna bilar.

Håller på med ett nytt projekt.. Hallen. Vi har knappt gjort om nåt sen vi flyttade in då allt redan va fint och fräscht.. Men nu känner ja att jag vill göra om något till vårat eget..
Och det är mycket ja ser och vill göra när jag går hemma. :)

Återkommer lite senare... Måste kika igenom gamla inredningstidningar.. Hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: