Livet på en pinne.

What's new?!

Kategori:

Var ett litet tag sen nu.. Jag har nog hittat min vagn.. Måste bara kika om den finns nere på stan. Hoppas! Känns bäst att handla i affären än på nätet.

Vi har flyttat in Tuva till sitt rum. Hon ligger fortfarande i våran säng när hon vaknar på nätterna. Men det känns faktiskt okej. Kan ju inte förvänta sig att hon ska sova en hel natt på direkten.

Hallen är så gott som färdig! Bara lite småfix kvar. Taklampa och lite så... :)

Nu sitter jag här i min ensamhet. Skruttan sover. Per är iväg och buggar. Tur X-factor går på tv.. Men ja får väl snart gå och lägga mig!

Tack för att du tog dig tid att läsa världens tråkigaste inlägg!

Kommentarer

  • Mallan säger:

    Äntligen uppdaterat, har saknat dig:) Tack för titten idag, vilken superfin hall ni har fått:)

    2012-11-03 | 23:56:53

Kommentera inlägget här: