Livet på en pinne.

Mineralsmink

Kategori:

Jag beställde smink idag ifrån Tikei.se som Jessica tipsade om.. Nu återstår att se om det funkar. Om det gör mig till en vackrare person. Ho ho!
Hur som haver så blev jag väldigt sugen på att köpa mig en sminkväska med! Och slänga allt gammalt jag har. Bara blunda och slänga!

Det blev, ( om jag inte minns fel) en veil.. Vad det nu är(?!) och sedan ett(en) rouge.. En borste till detta och sedan lite prover på olika ögonskuggor. Allt till ett litet pris på 349:- .. Så jag hoppas det kommer snart så kan ja berätta sen hur det blev!

Jag är ju ingen person som sminkar mig särskilt ofta.. Men kände att jag ville ha nånting enkelt att slänga på mig en kall höstmorgon när jag är ute på morgonpromenad.. (eller inte, men ibland så!)

Vi får se!

Kommentarer

  • Jessica säger:

    En veil lägger man ovanpå mineralouder för att få till en "finish", typ matt eller glansig eller vilken du valde. Jag kör aldrig med
    sån, tycker det är bökigt hehe.

    2012-10-10 | 22:42:48
  • AlexandraKarlsson säger:

    Du är så vacker så :)

    2012-10-11 | 10:22:52

Kommentera inlägget här: