Livet på en pinne.

Sprängfylld

Kategori:

Ja jäklar i havet! Jag är i "slutfasen" att sluta amma.. Fortfarande ammar jag nattetid och morgon... Och har ammat en gång på dagen. Men jag igår tänkte jag att nu kan jag ju sluta amma dagtid.. Mot kvällen kändes det att det fanns mjölk...så jag pumpade ur lite..sen allt bra. Men inatt!! Jösses Amalia!! Så jäääkla ont jag hade! Vid 3 fick jag gå upp och pumpa. Kan fortfarande känna att det gör ruskigt ont. Måtte detta försvinna snart! Hur lång tid tar det innan mjölken helt försvinner? Eller iaf halvt?

Idag tänkte jag börja grundmåla hallen. Nån måste ju ta tag i saker och ting om de ska bli nåt gjort... :)

Kommentarer

  • Anna Kastanius säger:

    När det spänner, handmjölka ut till det släpper, eller ställ dig över handfatet och masera och låt det droppa eller ta en varm dusch och låt det rinna...De tipsen fick jag när jag slutade amma, sov på en handduk och utan bh så det fick rinna ut (fick byta handduk en gång på natten med), men det tog 3-4 dagar sen va mjölken slut.

    2012-10-05 | 21:54:11
  • alexandra säger:

    Ajajaj jag längtar inte.. jag känner bara av en dag han krånglar med maten,, fyy ;/

    2012-10-07 | 21:46:21

Kommentera inlägget här: