Livet på en pinne.

Migrän - I hate you!

Kategori:

Igår var det jobb hela dagen. Med en sprängande huvudvärk precis hela dagen.. Som sedan bröt ut i en fin migrän framåt kvällen.. (Allt pga att jag inte tog mitt morgonkaffe, tror jag!) lätt att vara efterklok.
Jag hann iaf se en resa på "på spåret" innan jag fick dra filten över huvudet och somna i soffan. T.o.m Pers tuggande på gottigheter gjorde sig påmind i mitt stackars lilla huvud.
---
Vaknade och mådde lite bättre imorses. Idag har vi busat med moster och kusiner på eftermiddagen för att avsluta kvällen hos mormor och morfar och min kära farmor som kryar på sig hemma i stan! Och jag passade på att rasta hennes hund litegrann. Mys.
---
Melodifestivalen hade premiär. Fantastiskt trevligt! Och Tuva ville självklart inte ligga i ett annat rum och sova så hon fick somna gott i mormors famn.
---
Nu är vi hemma igen och ska träffa John Blund.
Ha en skön natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: