Livet på en pinne.

Utflykt

Kategori:

Efter en vecka med sjukdom.. Dvs lilla Tuvisen som haft feber och hosta i massa dagar och inte sovit och ätit söm hon brukar så kunde jag inte valt en bättre dag att träffa min fina vän Jossan!
Tuva är på bättringsvägen och jag behövde inte ha dåligt samvete för att jag åkte iväg och sov borta.
--
För första gången sen hon föddes 1 april har jag fått sova en hel natt! Själv! Känns jättelyxigt! Och sen ska det bli fantastiskt mysigt att få gosa med henne sen! :)
---
Sååå.. Vad gjordes igår? Kom till Jossan vid fyra.. Och för er som inte vet så bor hon och mannen sin ute på landet mot Kinna-hållet. Fantastiskt fint!
Därefter åkte vi bums till skroten, (tygaffär) för att hitta nåt häftigt tyg till köket. Vi har varken haft gardin i köket eller vardagsrummet sen vi flyttade till huset. Har inte behövts visserligen, men nu känner jag att nåt måste hända! Så då börjar jag med gardin i köket. Kan nog bli bra! Tyget är de med tidningstryck.
---
Sen åkte vi och hyrde film och köpte godis. Åkte hem och åt tacos. Kollade film. Och hade det allmänt gött! Mera sånt! Sen fick jag finaste rummet att sova i.. Med tänd brasa o allt. Jääääkligt varmt att somna i.. Men mysigt! :)
---
Nu vankas det frukost. Smoothie ska det visst bjudas på. Och kaffe. Och sen bär det iväg hem.

--
Har ni haft en fin vecka?

Kommentarer

  • Alexandra Karlsson säger:

    Äntligen, något att läsa igen :)
    hade dom mycket snygga tyger på skroten ? och är de dyrt?

    Svar: Jag såg att du varit på Skroten. Och då såg du ju även att de hade väldigt bra priser där! =) hoppas du hittade nåt fint! Måste nog dit snart igen!
    Anna

    2013-02-16 | 09:30:04
    Bloggadress: http://alexxandrakarlsson.blogg.se/
  • Mallan säger:

    Det var du värd Anna. Komma bort och få sova ut:) lyxigt! Såg ju supermysigt ut. Vi ligger fortfarande hemma i förkylning och i torsdags kväll åkte jag på matförgiftning och låg hela fredagen i sängen men mår mycket bättre idag som tur är...vill inte missa SoD och Mello!! Kram på dig vännen

    2013-02-16 | 16:31:21

Kommentera inlägget här: