Livet på en pinne.

Babysim

Kategori: Allmänt

Idag är det tisdag och dags för fortsättning på babysimmet. Jag är inget jättefan av att bada, men barnet gillar det och då måste ju någon ta med sig henne! :)
Men det kan nog bli rätt mysigt!
 
Inatt satt jag inne i Tuvas rum en halvtimme. Jag satt där bara rätt upp och ner. Hon låg och sov men är så fruktansvärt lättväckt, så när jag väl skulle resa mig upp och gå så knakar mina knän, som vanligt och hon vaknar och skrattar.. då kan man inte bli särskilt irriterad på henne.. (Hon låg alltså inte och sov från första början, därav att jag satt därinne :) )
Den senaste tiden har det allt som oftast hänt att hon fått välling på nätterna, ett säkert kort, vi vet att hon nästan alltid somnar om då.. men det är ju så dumt att vänja henne vid mat på naten om det inte behövs. så idag funkade det.Efter en timma. Tjoho! Så idag får jag nog vila så jag orkar med ännu en natt.. jag ska inte ge mig!
 
Vad är dom bästa sökorden på Tradera för att hitta rätt sorters plagg? Snygga plagg? Eller så är det bara så att det bara är skit där nu.
 
Hej hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: