Livet på en pinne.

Den nya datorn.

Kategori: Allmänt

Det är mycket som är nytt nu och jag vet inte vart jag ska börja för att börja förstå.. Nu har jag precis lärt mig hur man lägger över bilder från kameran till datorn.. Men nu måste jag lära mig datorn med.. Den är en nyare variant och ser inte alls ut som alla andra. Eller jo.. det gör den säkert.. men jag har aldrig sett nåt liknande iaf.
 
Nu vet jag att dom ligger i datorn.. men hur jag hittar dom är en annan femma.. vi testar..
 
 


Det verkar ha gått bra! Sen hur det ser ut för er är en annan tia.. det får jag väl lära mig med.. :)
Det är iaf bilder från jul och framåt.. Lite bus och lek med Efe.. Sen var vi i Borås hos Pernilla och Bosse.. och sen har TuvaLuva fått stå ut med att busa med sin mor med! :)

Idag var vi en sväng till lekplatsen och mötte upp Madde med barn.. och gungade lite. Därefter lite gott kaffe.. Andra dagen jag är ute och går... (Dvs inte gatan runt för att Tuva ska sova, utan en längre bit..) har även börjat göra "plankan".. som iaf jag tycker är superjobbig. Den ska göras minst 1 gång om dagen 2x30 sek (tillräckligt för mig!).. så ska nog magen plattas till ännu lite mer!
Imorrn ska vi en sväng till tandläkaren för att kika till strumpans tänder.. säkert inget allvarligt, men eftersom det blödde i munnen när hon ramlade så känner jag att det är lika bra.
Vad händer annars i veckan? Sångstund på torsdag. Äntligen! Tuva har tjatat om att få sjunga heeela julen.. eller inte. Men det ser vi fram emot!
 
Har ni nåt kul att berätta?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: