Livet på en pinne.

Fårarundan

Kategori:

Idag var det Sångstund på schemat! Därefter tog jag, Madde och barnen en promenad hem till deras.. Inte närmsta buske.. Backar hit och dit. Lunch och kaffe och tjöt på de. Trevligt! Och sedan var det dags för Tuva att sova och oss att gå hem.. Som tur va så vägrade hon att somna på direkten så då fick jag en genial idé! Fårarundan tar jag ju med! För en vecka sen hade jag bara gått raka vägen hem och dött, men nu har jag gått en längre promenad varje dag (dvs som är 3 km eller längre)

Nu sover Tuva. Försökte med att hon skulle somna själv.. (Funkade inte så bra) tidigare i veckan har de funkat. Men under tiden hon låg och skrek lite, så gjorde jag ett 4 minuter långt träningspass.. Enda som behövs är en app. Tabatas Timer tror ja. Den behövs väl inte egentligen. Så detta va min dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: