Livet på en pinne.

Jag är nöjd

Kategori:

Hela denna veckan har jag gått minst 5 km om dagen med Tuva-Luva! Och två dagar har det t.o.m blivit en mil (1 MIL!!!) totalt! Jag är så jäkla nöjd. Och imorrn ska jag försöka mig på att springa.. Orkar jag 5 minuter (jag är seriös) så är jag mer än nöjd.

----
Idag var jag och Tuva nere på öppna förskolan en sväng. Bara hon och jag. Inga andra. Hon lekte på för fullt! Gullunge.
Köpte även silkespapper och fick lite tips och idéer av Karin därnere, så ikväll så slängde jag ihop mina första "pom-poms"! Jag är nöjd!

---
Hämtade även hem tvillingarnas gamla bord och stolar (nu när dom har fått nytt rum med våningssäng och ny tapet och grejjer) så behövde de inte bordet längre. Och så glad Tuva blev! Jösses! Bild kommer så småningom. Bordet är turkost precis som väggarna.

---
Mia på Grötö på tv nu. Jag ska snart somna. Imorrn är det Sångstund och sedan läkarbesök och vaccination för barnet! :) natti natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: