Livet på en pinne.

Löpning

Kategori:

Ja.. Idag var de promenad, Sångstund och sedan läkarbesök med vaccination för damen. Hon skötte sig fint, skrattade för det mesta inne hos doktorn.. Annat va de på Sångstunden.. Men jag gissar att hon bara ville visa sina färdigheter för doktorn!
---
Jag testade på det här med löpning idag. Men jag orkade inte så mycket så det blev mest snabba steg.. Kände mig inte riktigt bekväm i att springa. Inte ute. Massa bilar som kör. Människor som går/springer förbi.. Och jag som flåsar som en gris.. Och inte vet vilken väg jag ska ta. Men jag sprang i två av tre branta backar! Och nästa gång ska jag nog skaffa gymkort så jag kan få springa rakt fram, utan att bry mig om vart jag ska svänga av. Typ.
---
Imorrn är det jobb som gäller! Lite vemodigt. Jag gillar de! Men ja kommer sakna bebis.
Det har ju varit sjukstuga här. Magsjuka för damen förra helgen, och nu har hon istället fått någon form av förstoppning. Otröstlig på kvällarna. Och även lite på dagarna.. Men nu har jag laddat kylen med lite katrinplommon och päron. Så imorrn hoppas jag att hon bajsar som aldrig förr! :) medans jag jobbar och Per är hemma! :)
---
Dags för sängen! Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: