Livet på en pinne.

Söndag hela veckan!

Kategori:

Det hade varit skönt! Eller kanske lördag? Hur som haver så har helgen varit väldigt trevlig! Igår var vi hos vänner på kvällen och åt mat och spelade spel och hade allmänt trevligt.. Blev en sen kväll men vad gör det?! :) men tidigare på dagen så var jag och tuva hos Emelie och bjöd in oss på fika! Och kaffe! Det gillar jag!
Och idag tog jag, tuva och Emelie en långpromenad. 1,5 timma. Trodde aldrig jag skulle komma hem! Men skönt var det.. Och trevligt med fint sällskap!
-------
Idag var vi en sväng till Vegby och åt lunch och träffade Tuvas farmor, farfar och farbror.. Och även morfar Bertil. Och Tuva fick åka lite pulka. Det var kul!
----
Tuva går för övrigt mer och mer. Blev så förvånad sist vi va på öppna förskolan, hon gick. Utan min hjälp. Visserligen har hon traskat runt hemma lite men inte så mycket och nu har det bara fortsatt! Och hon är så stolt! Och så duktig. Känner hon att hon inte kan hålla balansen så sätter hon sig sakta men säkert på rumpan. Nu är det verkligen massor som händer. Jag skulle behöva stanna upp och njuta av mitt lilla barn. Det gör jag men ännu lite mer kanske! Min lilla skrutta!
-----
Så till er.. Njut! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: