Livet på en pinne.

Work work

Kategori:

Imorrn är det dags att jobba igen! Jobbade några dagar i december, så jag fick känna av julruschen lite.. Den gillar ja!
Per har jour så Tuva ska få vara hos sin mormor och morfar! Det kan nog bli mysigt!

Vad har hänt i helgen?
Vi har bara tagit det lugnt. Tuva håller på och få tänder till höger och vänster och nu förstår jag i efterhand varför hon inte sovit ordentligt på nätterna och haft feber på kvällarna.. Lilla strumpan. Vore ju bra om alla kunde komma på en gång men det hade nog sett konstigt ut på en 9-månaders med full tandstyrka i munnen! Haha!

Vi har bokat resa. Redan i mars. Ändrade planer. Men känner att det verkligen behövs. Komma iväg lite.
Så nu måste jag införskaffa sommarkläder till Tuva.. Shorts, t-shirts, badkläder och även ett par skor, för som hon traskar nu så är det säkert inga problem att traska om 2 månader och då kan man ju inte gå barfota.
Lite tunnare kläder till mig med behövs! Sist det var sommar var jag i stort sett nyförlöst.. (Inte riktigt men nästan) och inte alls samma storlek på kläder nu som då!

Så imorrn efter jobbet ska jag googla lite kläder..tjohoo! Natti natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: